czwartek, 1 stycznia 2015

Mapki Lolltyrock i Mellodystar

Cześć:) Ostatnio na chacie zauważyłam że wiele z was szuka mapek z pokojami , hotelami itp ;) No  poszukałam i  znalazłam kilka mapek Mellodystar i Kilkanaście mapek Lolltyrock :) zaraz wam je pokaże i  z tych mapek pokaże ucięty fragment :) naprawdę polecam je, sama z nich korzystam i za te mapki dałabym im Nobla :)


Mapki Mellodystar : 

   1# Centrum handlowe jak widać:)
Kod:  @5065509 

  2# Duży bardzo piękny domek jest tam nawet pralka! największe szczegóły :)                      Kod: @5117959                                                                            


 3# Piękny domek również okropnie duży! polecam jest tam dużo pokoików :)
Kod: @5145799

I to tyle z mapek Mellodystar :)


Mapki Lolltyrock:



1# Mapka koncertowa - Taaak jak widać tam nawet jest bart i pokój dla gwiazd:) kocham tą mapke!!!
Kod :@4315556

2#Domek duży :) - Bardo duży tak jak wszystkie domki co będą niżej  :)
Kod: @4985044

  
   3# Moda poprostu ;) sklepy itd xd
kod : @4302307

                              4# Urlop :D- tak no bo hamaki i tak jakby hotel urlopowy na        hawajach xd 
                                                                   kod : @4445759
5# Duży domek :) - Bardzo fajny polecam do zabawy np w rodzine xdd
kod  : @4735939 

6# Domo-hotel xd  - no bardzo zajebisty xd sami sobie zobaczcie! naprawde jedna z moich ulubionych mapek :)
kod: @4512412 

7# Hotel = moja ulubiona mapka :) I love you maps
kod : @4705323 

 8# Jak widać domek piękny :)
kod:@4837212

9# domek :) zajebisty nawet ma łóżko 2 pietrowe xd
kod:@5358854 

                                                                  

Kochani te mapki są naprawde użyteczne :) 
należą do grupy codziennego utility :)
Paaa <33




16 komentarzy:

  1. Usunięty bo pewnie osoba uważała tak jak wszyscy = badziewne mapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że dla ciebie badziewne, to nie miej pretensji do mnie bo nie ja je stworzyłam :)

      Usuń
    2. Sposób na SERKI dla każdego do TRASFORMICE TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

      Usuń
  2. nie można wchodzić do pokojów:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorszy post jaki widziałam . Chwalę Wasz blog , ale bardziej podoba mi sie post z mapkami co zrobiłaś ich tak ogormnie dużo, a ten z Mapkami Lottyrock i Mellodystar ... Masakra. Pozdrawiam
    **Blanka**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to nie ,, wasz '' a mój, bo prowadziłam go sama. A skoro chodzi o mapki, to już nie moja wina bo nie ja je stworzyłam. A dużo osób chciało ten post :)

      Usuń
  4. Fajny post przydatne mapki a wy nwm co od niej chcecie ona nie stworzyła tych mapek i nie jest winna
    POZDRWIAM KLAUDIA;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Sposób na SERKI dla każdego do TRASFORMICE TUTAJ JEST (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń

GRY